Przeniesienie i przeprosiny.


Jak już kilka osób zauważyło, zmieniłam nazwę z naitoxtaixdei.blogspot.com na niebojesieukulturalnienia.blogspot.com. Jednakże przez pewne komplikacje związane z widgetem LinkWithin i rezultatami wyszukiwania postów w google, naitoxtaixdei.blogspot.com nadal istnieje, jako archiwum - podstawa, tylko że bez możliwości komentowania pod starymi wpisami, którą macie na tym blogu.


Z góry gorąco przepraszam wszystkich obserwujących, przez których listy czytelnicze przewinęło się około 50 postów ze starą datą, to się nie powtórzy, naprawdę! :) 

10 komentarzy:

  1. Ach, to Ty! :D
    O 23 otatni raz patrzyłam na czytnik, dziś wchodzę o 8 rano, patrzę a tam 71 nieprzeczytanych wątków. Zaczęłam się zastanawiać czy noc jest najlepszą porą na pisanie recenzji czy jak ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaraz zrobię porządek u siebie w zakładkach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już sobie zmieniłam, dziękuję za zostawienie informacji.
    Widzę, że czytamy "Nocarza" - ja już kończę. Strasznie żałuję, że nie mam drugiej części, a na razie nie mogę kupić. Świetna książka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Już Cię wcisnęłam w zakładki.

    Miłego blogowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no właśnie, coś tak się pobałaganiło... ;>
    dobrze, że zmieniłaś. ten adres więcej mówi o blogu i jest łatwiejszy do zapamiętania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Beatrix - ja właśnie próbuję gdzieś zdobyć Renegata, ale Fabryka Słów wznowi nakład DOPIERO w grudniu! Czytałam już tę serię 2 razy, teraz trzeci (do matury) i niestety wtedy się nie dorobiłam "Renegata", a teraz, chcąc mieć własną kolekcję, nie mogę tego zrobić :(


    Jeszcze raz Was przepraszam, dodać 50 postów w ciągu godziny, ze zmienioną datą itd. - nigdy więcej!

    OdpowiedzUsuń
  7. nie ma problemu. wybaczamy i czekamy na nowe wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też zmieniłam adres linka i czekam na nowe wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem u Ciebie pierwszy raz i jakże się zdziwiłam, kiedy zobaczyłam tu recenzje teatralne i informacje, że również jesteś przed maturą : )) To tak jak ja :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń