Więc myślisz, że byłbyś dobrym detektywem? Sprawdź się!


Myślisz, że detektywem mógłbyś zostać praktycznie od zaraz? Że żadne ludzkie sekrety nie są Ci obce? Że potrafisz skupić uwagę i wyłapać wszystko z danej sytuacji? 

Okej, sprawdź się! Przedstawiam Ci krótki brytyjski spot, który namawia do bezpieczeństwa na drogach. Tytuł spotu to "Whodunnit?", czyi w wolnym tłumaczeniu "Kto zabił?". Czy będziesz na tyle spostrzegawczy, żeby móc nadal twierdzić, że dorównujesz takim sławom jak Poirot, Sherlock Holmes, Miss Murple?


I jak poszło? Mnie parszywie, ale to w sumie nic nowego. Bardzo często kompletnie wyłączam się na oczywiste rzeczy...

Dajcie koniecznie znać w komentarzach! I bez oszukiwania! :D

8 komentarzy:

  1. Moj wynik tez jest tragiczny - zerowa orientacja i totalne niedowierzanie na koncu.za to spot swietny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja skupiałam się w ogóle na czymś innym, niż powinnam :D Spot genialny!

      Usuń
  2. No, niestety w moim przypadku także nie poszło dobrze. Ale częściowo też z powodu mojego angielskiego...
    Pozdrawiam, Shelf-of-Books :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat tutaj znajomość języka nie była AŻ tak ważna ;)

      Usuń
  3. Niestety absolutnie nic nie zauważyłam, chociaż zauważyłam kwiatki i przyglądałam się rękawiczkom ogrodniczki(?). Mimo wszystko nie zwróciłam uwagi na najważniejsze, albo zrobiłam to za późno...

    OdpowiedzUsuń
  4. O w mordę! Ja nawet nie patrzyłam na ekran - słuchałam, co oni mówią i zastanawiałam się, kto kłamie albo coś xD Ale DNO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, ja miałam podobnie. Potem się ogarnęłam i zaczęłam wypatrywać czegoś w tle za postaciami. I tak odkryłam tylko zbroję i kapelusz ;/

      Usuń