Wybierz, jak chcesz posortować książki:
Według ocen
Według autorów
Według wydawnictw
Według typów
Według podtypów
Według lat:
Rok 2013
Rok 2012
Rok 2011
Rok 2010
Lista zrecenzowanych czasopism:
POPMAG 01/2012
Lista recenzji każdego numeru Nowej Fantastyki z 2012 roku
Lista zrecenzowanych mang:
1. "Keep Out" Hirotaka Kisaragi i Yuka Hichiwa
____________________________________________________________________
Lista zrecenzowanych książek po uwzględnieniu sortowania:
Według ocen:
1/6, 2/6, 3/6, 4/6, 5/6, 6/6
Według autorów:
Zapraszam do panelu na samym dole.
Według wydawnictw:
Amber Esprit Fabryka Słów Harlequin/Mira Initium Jaguar Książnica Mag Muza Nasza Księgarnia Otwarte Prószyński Rebis Runa Septem Świat Książki Verbum Nobile Wab Wydawnictwo Dolnośląskie Znak Zielona Sowa Zysk i S-Ka
Według typów:
fantastyka romans dramat horror thriller kryminał sensacja komedia historyczna poradnik filozoficzna psychologiczna
Według podtypów:
Kreatury:
wiedźmy magowie anioły wampiry wilkołaki krasnoludy elfy trolle zombie strzygi
Inne:
dla nastolatków rycerze średniowiecze podróżnicy kulinaria
Rok 2013
1."Bezduszna" Gail Carriger (6/6)
2."Złodziej dusz" Aneta Jadowska (6/6)
3."Bogowie muszą być szaleni" Aneta Jadowska (5+/6)
4."Kolekcjoner" Alex Kava (2/6)
5."Stephanie Plum - Po szóste nie odpuszczaj" Janet Evanovich (4/6)
6."Dreszcz" Jakub Ćwiek (4/6)
7."Poradnik pozytywnego myślenia" Matthew Quick (4+/6)
8."Vadamecum ziołolecznictwa" Dr inż. Teresa Lewkowicz-Mosiej (?)
9."Tajemnice Emmy: początki" Natasha Walker (2/6)
10."Barwy pożądania" Megan Hart (4=/6)
11."Dlaczego chcesz być gruba?" Dorota Sanecka (?)
12."Pięćdziesiąt twarzy Greya" E.L. James (2=/6)
13."Inteligencja serca" Dagmara Gmitrzak(?)
14."Time Riders. Jeźdźcy w czasie" Alex Scarrow (3/6)
15."Wilczy trop" Patricia Briggs (5/6)
Rok 2012
1."Juniper Berry i Tajemnicze Drzewo" M.P Kozlowsky (6/6)
2."Umysł, który szkodzi. Mózg, zachowanie, odporność i choroba" Paul Martin (3/6)
3."Rock'n'roll, bejbi" Piotr Rogoża (5+/6)
4."Akademia wampirów" Richelle Mead (4/6)
5."W szponach mrozu" Richelle Mead (4/6)
6."Dzieci demonów" J.M McDermott (4+/6)
7."Przestań całować żaby" Madeleine Lowe (4/6)
8."Pocałunek cienia" Richelle Mead (5/6)
9."Wiedźma.com.pl" Ewa Białołęcka (6/6)
10."Szybka i prosta joga" Christina Brown (5/6)
11."Sprawa Rembrandta" Daniel Silva (3+/6)
12."Front Burzowy" Jim Butcher (5+/6)
13."Nieśmiertelność zabije nas wszystkich" Drew Magary (5/6)
14."Siła trucizny" Maria V. Snyder (5/6)
15."Córka Kata" Oliver Pötzsch (4/6)
16."Mąż z ogłoszenia" Jane Graves (4+/6)
17."Pełnia księżyca" Jim Butcher (5+/6)
18."Żelazny Cień" Caitlin Kittredge (5/6)
19."Biały gołąbek z Kordoby"Dina Rubina (?)
20."Kłopotliwy dług księżnej" Nicola Cornick (5/6)
21."Wiedźma Naczelna" Olga Gromyko (5+/6)
22."Mogę schudnąć. Cała prawda o odchudzaniu." Tobiasz Wilk, Agnieszka Płaneta (?)
23."Zaginione wrota" Orson Scott Card (4/6)
24."Naucz się uczyć" Sebastian Leitner (5/6)
25."Zakon Smoka" Alexandar Tesic (4/6)
26."Catherine i Amanda" Nora Roberts (5/6)
27."Pożeracz snów" Bettina Belitz (2/6)
28."Lilah i Suzanna" Nora Roberts (5/6)
29."Zapach spalonych kwiatów" Melissa De La Cruz (4/5)
30."Pamiętam Cię" Yrsa Sigurðardóttir (5=/6)
31."Sekrety Los Angeles" Susan Crosby (3+/5)
32."Haruki Murakami i jego Tokio. Przewodnik nie tylko literacki" Anna Zielińska-Elliott (5+/6)
33."Zaproszenie na morderstwo" Carmen Posadas (2/6)
34."Iggy Pop: Open up and bleed. Upadki, wzloty i odloty legendarnego punkowca" Paul Trynka (5/6)
35. mFISZKI na telefon, starter z języka hiszpańskiego i słownictwo 6 z języka angielskiego
36."Zanim nadejdzie ciemność" Susan Wiggs (4-/6)
37."Ja Anielica" Katarzyna Berenika Miszczuk (4/6)
38."Dym i lustra" Neil Gaiman
39."Nevermore. Cienie" Kelly Creagh (4/6)
40."Sklep na Blossom Street" Debbie Macomber (5/6)
41."Sztuka spania i wstawania" Mateusz Karbowski
42."Jeden dzień" David Nicholls (5+/6)
Rok 2011
1. "Dr House. Oficjalny przewodnik po serialu" Ian Jackman (5/6)
2. "Dracula" Bram Stoker (4/6)
3. "Nocarz" Magdalena Kozak (6/6)
4. "Wampiry: Historia z zimną krwią spisana" Barb Karg, Arjean Spaite, Rick Sutherland (5/6)
5. "Wampiry same o sobie" Michelle Belanger (3/6)
6. "Nieposkromiona" P.C. Cast, Kristin Cast (2=/6)
7. "Samotny mężczyzna" Christopher Isherwood (4/6)
8. "Wizje w mroku" L. J. Smith (3/6)
9. "Osaczona" P.C. Cast, Kristin Cast (1/6)
10. "Ulisses z Bagdadu" Eric-Emmanuel Schmitt (6/6)
11. "Zawód: Wiedźma część pierwsza" Olga Gromyko (5/6)
12. "Zawód: Wiedźma część druga" Olga Gromyko (5/6)
13. "Wiedźma Opiekunka część pierwsza" Olga Gromyko (5/6)
14. "Wiedźma Opiekunka część druga" Olga Gromyko (5/6)
15. "Księga wampirów. Przewodnik po stworzeniach nocy" Dr Bob Curran (5/6)
16. "Księga wilkołaków. Przewodnik po zmiennokształtnych, likantropach i zwierzołakach"Dr Bob Curran (5/6)
17. "Renegat" Magdalena Kozak (6/6)
18. "Nikt" Magdalena Kozak (6/6)
19. "Zawsze przy mnie stój" Carolyn Jess-Cooke (6/6)
20. "Zabili mnie we wtorek" Piotr Wereśniak (4/6)
21. "Imperium wampirów"Clay i Susan Griffith (5+/6)
22. "Hyperversum" Cecilia Randall (5/6)
23. "Norwegian Wood" Haruki Murakami
24. "Mroczny Szept" Gena Showalter (3/6)
25. "Wichry Archipelagu" Bradley P. Beaulieu (3/6)
26. "Dotknąć prawdy" Antoinette van Heugten (5+/6)
27. "Nevermore. Kruk" Kelly Creagh (5/6)
28. "Rozdarte dusze" Elaine Coffmann (4/6)
29. "Przynęta" Jose Carlos Somoza (5/6)
30. "Królewska krew. Wieża elfów" Michael J. Sullivan (4+/6)
31. "Kuchnia antyrakowa" Dr Chantal Tse (4+/6)
Rok 2010
1. "Pułapka na myszy" Agatha Christie (4-/6)
2. "Nocna Zmiana" Stephen King (2/6)
3. "Wyższa Magia" Kira Izmajłowa (4-/6)
4. "Liceum Avalon" Meg Cabot (2+/6)
5. "Tajemnica Brokeback Mountain" Annie Proulx (5+/6)
6. "Przypadek Adolfa H." Eric-Emmanuel Schmitt (6/6)
7. "Pan Ibrahim i kwiaty koranu" Eric-Emmanuel Schmitt (5/6)
8. "Nigdy w życiu" Katarzyna Grochola (3/6)
9. "Dziennik Bridget Jones" Helen Fieldnig (4-/3)
10. "Dziennik Bridget Jones: W pogoni za rozumem" Helen Fieldnig
11. "Kiedy byłem dziełem sztuki" Eric-Emmanuel Schmitt (5/6)
12. "Naznaczona" P.C. Cast, Kristin Cast (2/6)
13. "Zdradzona" P.C. Cast, Kristin Cast (2+/6)
14. "Wybrana" P.C. Cast, Kristin Cast (2+/6)
15. "Akademia wampirów" Richelle Mead
16. "Kobiety namiętne" Paula Izquierdo (4/6)
17. "Błękitnokrwiści" Melissa de la Cruz (4+/6)
18. "Galeria złamanych piór" Feliks W. Kres (nie przyznałam oceny)
19. "Tektonika uczuć" Eric-Emmanuel Schmitt (5/6)
20. "Wampir z przypadku" Ksenia Basztowa (3=/6)
21. "Fiolet" Magdalena Kozak (5/6)
22. "Nocny Patrol" Siergiej Łukjanienko (6/6)
23. "Dzienny Patrol" Siergiej Łukjanienko i Władimir Wasiliew (6/6)
24. "Patrol Zmroku" Siergiej Łukjanienko (6/6)
25. "Oblicze czarnej Palmiry" Władimir Wasiliew (2/6)
26. "Córka Krwawych" Anne Bishop (3+/6)
27. "Marzycielka z Ostendy" Eric-Emmanuel Schmitt (5/6)
28. "Wilkołak" Jonathan Maberry (4-/6)
29. "Moje Ewangelie" Eric-Emmanuel Schmitt
30. "Dziecko Noego" Eric-Emmanuel Schmitt
31. "Oscar i Pani Róża" Eric-Emmanuel Schmitt
32. "Zapasy z życiem" Eric-Emmanuel Schmitt
33. "Morderstwo w Orient Expressie" Agatha Christie
34. "Alicja" Jacek Piekara (3/6)
35. "Ja, Diablica" Katarzyna Berenika Miszczuk (4+/6)
36. "Zmierzch" Stephenie Meyer (3/6)
37. "Księżyc w nowiu" Stephenie Meyer (3/6)